Poze de la Parada Baloanelor 2018




Mereu mi-am dorit să văd baloane cu aer cald, iar acest vis a devenit realitate la Parada Baloanelor, din Târgu Mureș. Acest festival se ține în satul Câmpul Cetății și se poate ajunge foarte ușor pe drumul județean ce leagă Câmpul Cetății de Târgu Mureș și Sovata. Festivalul a ținut trei zile și se ține odată pe an.

Parada Baloanelor se încadrează perfect cu peisajul. Oriunde privești vezi numai natură. Satul este împrejmuit de dealuri împădurite. Iar când s-au ridicat baloanele totul s-a încărcat de culoare.

Am vrut să facem o plimbare cu balonul, însă am aflat târziu că poți cumpăra bilet chiar dacă nu ai făcut rezervare. Se întunecase când am aflat și începuse să se lase răcoare. Însă ne-am trecut pe lista de dorințe ca anul următor să ne urcăm într-un balon cu aer cald de la festival.

Când soarele a apus se vedea flacăra ce ardea în  interiorul baloanelor și s-a creat un cadru ce-ți tăia răsuflarea. A fost ceva inedit și abia aștept ediția următoare.




Articole care s-ar putea să-ți placă:

Târgu Mureș
https://jurnalul-unei-calatoare.blogspot.com/2017/12/targu-mures.html

Cum să te bucuri de toamnă?
https://jurnalul-unei-calatoare.blogspot.com/2017/12/targu-mures.html

Cheile Grădiștei, o oază de liniște
https://jurnalul-unei-calatoare.blogspot.com/2018/04/cheile-gradistei-o-oaza-de-liniste.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cetatea Feldioara

Ruginești, Vrancea

Căsuța cu imagini, Moieciu de Sus

Serbia, Kladovo

Centrul Ecvestru Husar, Slănic Prahova

Top 15 filme despre călătorit

Despre mine

Castelul Bethlen, Criș

Bălțile Cișmașu

Trei Brazi, Brașov