Contemplarea naturii



Un proverb amerindian spune așa: "Ascultă vântul el cuvântă. Ascultă liniștea ea grăiește. Ascultă-ți inima ea cunoaște."

De data aceasta vă propun o altfel de călătorie. Putem s-o numim călătorie către noi înșine, referindu-ne la trup, suflet și minte. Este mai mult o conexiune a celor trei elemente și crearea unui armonii.

Mi-am dorit de mult timp să practic yoga în natură, iar zilele trecute acest vis a devenit realitate. Am mers în afara orașului într-o zonă împădurită, aproape de un râu.  Sunt de părere că yoga este o cale spre relaxare, care îmbunătățește flexibilitatea și reduce stresul. Iar practicarea în natură te duce într-o călătorie ce greu poate fi descrisă în cuvinte.




L-a început mi-a fost greu să practic pozițiile și în același timp să fiu concentrată pe respirație. Mi-a luat ceva timp până când am putut să intru într-o stare de relaxare profundă, iar când am reușit m-am simțit diferit. Simțeam cum nu-mi mai zboară gândul, simțeam cum aerul rece îmi purifică plămânii, iar la final mă simțeam liniștită. Mă simțeam eliberată.

Contemplarea naturii și practicarea de yoga m-au ajutat să mă detașez complet de gânduri și de stres. Vedeam brazii înalți, verzi și puternici, auzeam susurul apei acompaniat de adierea vântului și simțeam căldura soarelui ce-mi încălzea atât chipul, cât și sufletul. Mi-am dat seama cât de minunată poate fi natura.




Secretul este în respirație. Prin respirația profundă lași toate mâhnirile să-ți iasă din gând. Corpul se conectează cu mintea, iar mintea se conectează cu sufletul, creând un echilibru. Concentrarea este pe respirație, iar astfel uiți de griji, supărări și stres.


Nimic nu se compară cu liniștea ce o poate crea natura în mintea și sufletul nostru. Putem sta pe iarbă sau pe o piatră și să medităm. Să ne lăsăm purtați de calmul și liniștea naturii. 



Dacă ți-a plăcut articolul nu uita să dai un share. Poți să fii la curent cu toate postările urmărindu-mă pe pagina de Facebook sau pe Instagram


Articole ce te-ar putea interesa:


Trei Brazi
https://jurnalul-unei-calatoare.blogspot.com/2017/10/trei-brazi-brasov.html

Bălțile Cișmașu
https://jurnalul-unei-calatoare.blogspot.com/2018/06/baltile-cismasu.html

Cheile Grădiștei
https://jurnalul-unei-calatoare.blogspot.com/2018/04/cheile-gradistei-o-oaza-de-liniste.html




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cetatea Feldioara

Ruginești, Vrancea

Serbia, Kladovo

Căsuța cu imagini, Moieciu de Sus

Centrul Ecvestru Husar, Slănic Prahova

Top 15 filme despre călătorit

Despre mine

Castelul Bethlen, Criș

Bălțile Cișmașu

Trei Brazi, Brașov