Bălțile Cișmașu


Te-ai săturat de blocuri, străzi aglomerate și claxoane? Vrei să te detașezi de urban și să mergi undeva unde e liniște?




Centrul de Agrement Bălțile Cișmașu  este situat la numai 15 km de Brașov și este o oază de liniște. Cișmașu este un loc în care poți medita și te poți bucura de un cadru natural deosebit, ferit de aglomerația orașului.



Situat între Hărman și Bod, la poalele dealului Lempeș, Bălțile Cișmașu oferă o îmbinare armonioasă între pescuit, echitație și agrement.




Eu m-am îndrăgostit de acest loc și de fiecare dată când vreau să merg undeva în afara orașului, aleg să-mi petrec timpul aici. Pun o pătură în mașină, câteva de ale guri și sunt gata să mă detașez de aglomerația urbană.



Îmi place să admir razele soarelui care se oglindesc în luciul apei, să ascult păsările ce cântă printre copaci și cel mai mult îmi place să admir caii. 



La Bălțile Cișmașu este un centru de echitație,  unde se pun la dispoziție mai multe rase de cai pentru începători sau avansați. De-a lungul timpului s-au făcut studii care atestă beneficiile pe care le pot aduce caii oamenilor. Aceste făpturi mirifice au un efect de calmare, oferindu-le călăreților o experiență pozitivă și o amintire de neuitat.


Sunt geloasă pe bretonul lui

Traseul călare este prin jurul Bălților și râului Olt, durează 50 de minute. Prețul este de 50 lei fără însoțitor și 80 lei cu însoțitor. Pentru cei ce doresc să închirieze un ponei costă 30 lei pentru 30 de minute fără însoțitor, iar cu însoțitor costă 50 lei.



Balta de pescuit este practic un fost braț al râului Olt amenajat special pentru cei pasionați de pescuit. În jurul bălților sunt băncuțe, foișoare și leagăne.



Pentru a fi la curent cu toate postările poți să mă urmărești pe pagina de Facebook sau pe Instagram

Alte locuri în apropierea Brașovului ce au un peisaj de vis:

Cabana Curmătura
Cheile Grădiștei
Trei Brazi

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cetatea Feldioara

Ruginești, Vrancea

Serbia, Kladovo

Căsuța cu imagini, Moieciu de Sus

Centrul Ecvestru Husar, Slănic Prahova

Top 15 filme despre călătorit

Despre mine

Castelul Bethlen, Criș

Trei Brazi, Brașov