Grădina Botanică, Iași



Pe lângă obiectivele turistice din Iași poți vizita și Grădina Botanică „Anastasie Fătu” care în zilele de vară este un colț de rai. Grădina este împărțită în 10 sectoare și toate se pot vizita într-un singur bilet de acces care costă 5 lei.
Programul de vizitare a spațiului exterior: zilnic: 9.00 – 20.00
Program de vizitare Complex de sere:
Marți, joi, vineri: 9.00 – 20.00
Sâmbătă, duminică: 9.00 – 18.00
Luni, miercuri – închis

Tot în zonă se află și Parcul Copou unde este renumitul Teiul lui Eminescu. Parcul Copou este cel mai vechi parc din Iași și cuprinde monumente istorice precum: Obeliscul cu lei, Muzeul „Mihai Eminescu” și Casa de Cultură „Mihai Ursachi”. Din păcate când am ajuns în parc era destul de târziu și muzeul era închis, dar parcul este împânzit de strofe ale celebrului poet.

Iași reprezintă pentru mine un oraș încărcat de cultură, istorie și tradiție. Nu am să uit momentul când am văzut polițiști călare și tramvaie împânzite cu citate. Iar în Iași am mâncat cea mai bună ciorbă rădăuțeană.

Și așa cum spunea Mihai Eminescu: “[…] E ca aminte să-mi aduc/ De tine-ntotdeauna.” dragul meu Iași.
 

          Prima zi în Iași

A doua zi în Iași


© Mădălina Cărbunaru

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cetatea Feldioara

Ruginești, Vrancea

Serbia, Kladovo

Căsuța cu imagini, Moieciu de Sus

Centrul Ecvestru Husar, Slănic Prahova

Top 15 filme despre călătorit

Despre mine

Castelul Bethlen, Criș

Bălțile Cișmașu

Trei Brazi, Brașov