Un loc de poveste – Cabana lemn rotund cu ciubăr

 


        La poalele dealurilor împădurite de brazi înalți și falnici, se află o cabană parcă inspirată din povești. Cabana este complet realizată din lemn rotund, de aici și numele proprietății. Astfel se integrează perfect în peisajul poetic. Locația se află în Valea Moldovei, Suceava la doar 13 km de Gura Humorului. Recomand cu tot dragul această locație pentru iubitorii de natură și pentru cei care își doresc să se detașeze de mediul urban pentru câteva zile.


            Locația a fost perfectă pentru a ne petrece luna de miere. Ne-am dorit un loc liniștit, unde să ne putem relaxa și unde să putem petrece timp doar noi doi. Cabana cu lemn rotund ne-a îndeplinit toate dorințele și astfel putem spune că am petrecut o săptămână de basm. Ne-am bucurat de priveliște, de ciripitul păsărilor și de focul din șemineu.

            Ne-am relaxat în apa fierbinte din ciubăr și am savurat câte o băutură răcoritoare admirând peisajul și lăsându-ne surprinși de liniștea zonei. Aici singurele sunete pe care le poți auzi sunt lătratul câinilor, cântecul cocoșilor, clinchetul tălăngilor și foșnetul frunzelor în bătaia vântului. Pur și simplu este de nedescris în cuvinte.

            
            Am avut parte și de adrenalină plimbându-ne cu ATV-ul pe dealurile din zonă și puțin prin pădure. A fost prima oară când ne-am plimbat cu ATV-ul și ne-a plăcut. Cu siguranță vom mai repeta această experiență. Pe traseu am trecut pe lângă o stână care avea câini de pază, dar doar ne-au lătrat. Însă o cățelușă a fost mai vitează și ne-a urmărit lătrându-ne constant câțiva metri, dar dorea să-și apere puii. Însă la un moment dat s-a oprit din a ne urmări și ne-am putut continua drumul liniștiți.  

            Și pentru că locația este plină de surprize, există și o căsuță în copac unde poți ajunge direct din cabană. Aici în fiecare dimineață ne savuram cafeaua și urmăream păsările ce poposeau pe crengile mărului, întrebându-ne ce specie sunt. Odată ne-a vizitat și un stol de rândunele care s-a oprit pentru a-și trage sufletul. Erau doar în trecere pentru că după câteva minute și-au continuat zborul spre țări străine.

            Cabana se închiriază integral și are două dormitoare cu două paturi matrimoniale, un dormitor pentru copii cu două paturi suprapuse, iar in living este o canapea extensibilă. Fiecare dormitor are baie proprie, o baie este dotată cu o cabină de duș, iar cealaltă are cadă. Mai există o baie la parter și un pat în spatele șemineului. Fiecare dormitor dispune de ieșire pe balcon si de televizor. Bucătăria este complet utilată, nefiind necesar să aduci ceva de acasă. Afară există grătar, ceaun și plită, iar lemnele sunt asigurate atât pentru focul de grătar cât și pentru șemineu sau pentru ciubăr.

            Gazdele sunt primitoare și gata să te ajute cu orice ai nevoie. Nouă nu ne-a lipsit nimic datorită lor și am avut parte de o lună de miere fix așa cum ne-am dorit. Acest loc va rămâne etern în sufletele noastre și cu siguranță vom reveni cu drag.

            Drumul de acces până la cabană este ușor și practicabil cu mașina, pe o porțiune de 200 m este un drum de piatră care duce la porțile cabanei. Dacă ai uitat să cumperi ceva, să nu îți faci griji deoarece este un magazin în apropiere unde vei întâlni un vânzător simpatic ce sigur te va ajuta.

            Noi ne-am propus sa profităm doar de această zonă, însă dacă doriți să vizitați mai multe, în apropriere sunt următoarele obiective turistice:

  • Mănăstirea Slatina – la 9 km distanță de cabană
  • Pârtia Șoimul - la 12 km distanță de cabană
  • Mănăstirea Voroneț – la 12 km distanță de cabană
  • Parcul de aventuri Escalada – la 13 km distanță de cabană
  • Mănăstirea Humor – la 18 km distanță de cabană
  • Mina de sare Cacica – la 25 km distanță de cabană
  • Cetatea de Scaun a Suceviței - la 37 km distanță de cabană
  • Mănăstirea Sucevița - la 58 km distanță de cabană

Poți verifica disponibilitatea pentru a face o rezervare accesând link-ul:

https://www.booking.com/hotel/ro/cabana-lemn-rotund.ro.html


Tu unde ai petrecut luna de miere? Lăsa-mi în comentarii răspunsul tău pentru că mi-ar plăcea să știu ce ai ales tu pentru această ocazie specială.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cetatea Feldioara

Ruginești, Vrancea

Serbia, Kladovo

Căsuța cu imagini, Moieciu de Sus

Centrul Ecvestru Husar, Slănic Prahova

Top 15 filme despre călătorit

Despre mine

Castelul Bethlen, Criș

Bălțile Cișmașu

Trei Brazi, Brașov