Eforie Nord, Constanța

Odată cu venirea verii se deschide și sezonul estival pe litoralul românesc. Îmi place să merg la mare, să mă plimb desculță prin nisip și să ascult valurile cum se sparg de stabilopozi.  Pentru mine mare înseamnă șansa de ați încărca bateriile și de ați face noi planuri de viitor. Pur și simplu plimbările pe litoral pot ajuta starea de spirit să se regenereze. Grijile acumulate în timp se vor diminua și pot dispărea. Valurile, soarele și zborul pescărușilor sunt doar câteva elemente ce creează o stare de bine.
Anul acesta am ales să merg în Eforie Nord. Nu am mai fost în acestă stațiune din copilărie, iar văzând plaja am rămas surprinsă. Îmi aminteam o plajă mult mai strâmtă, dar datorită reamenajării din ultimul timp plaja e imensă. Nu am mai văzut oameni care să se certe pentru că cearceafurile nu au loc de șezlonguri sau persoane care nu au loc să joace volei.

Eforie Nord este a doua stațiune ca mărime și este situate doar la 14 km de Constanța în apropierea lacului Techirghiol unde se pot efectua celebrele băi cu nămol. Iar din acest motiv turismul recreativ se îmbină perfect cu turismul balnear. În trecut Eforie Nord purta cu mândrie numele de Carmen-Sylva, după pseudonimul reginei Elisabeta a României ceea ce făcea ca această stațiune să fie celebră și vizitată de oameni de speță înaltă.
De fiecare dată când merg la mare trebuie să văd de cel puțin odată  răsăritul. Se spune că primele raze de soare au cea mai mare energie pozitivă care ajută atât sănătatea trupului cât și a minții.
Am avut parte de un răsărit nemaipomenit. Plin de culoare și înconjurat de câțiva nori roz și pufoși. Cred că dacă îți pui o dorință la răsărit, apusul ți-o va îndeplinii și mi-am imaginat că felinarul va păstra în siguranță lumina soarelui și dorința mea.
În Eforie Nord sunt nenumărate autoserviri cu mâncare proaspătă, meniu diversificat și cu personal tânăr și zâmbitor.  Prefer restaurantele cu autoservire în zilele de vara fiindcă mâncarea e mai proaspătă și poți vedea preparatele înainte de a le comanda.
Seara de pe terasa barului Acapulco se poate admira marea de la înălțime savurând un pahar de vin sau un cocktail multicolor.

M-am bucurat să revăd stațiunea inimii mele și să o văd atât de înfloritoare și cu un pas mai aproape de modernizare. M-aș reîntoarce cu drag în acest loc.

©Mădălina Cărbunaru

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cetatea Feldioara

Ruginești, Vrancea

Serbia, Kladovo

Căsuța cu imagini, Moieciu de Sus

Centrul Ecvestru Husar, Slănic Prahova

Top 15 filme despre călătorit

Despre mine

Castelul Bethlen, Criș

Bălțile Cișmașu

Trei Brazi, Brașov