Vacanța care m-a schimbat

Lumina pătrundea timid prin geamurile înalte. Vedeam blocurile înalte și șoseaua aglomerată. De aici totul pare un mușuroi de furnici. Am început să privesc tablourile cunoscute de atâția ani și am evitat să-mi privesc chipul din spatele canapelei. Știam că probabil am o față de zombi cu riduri adânci de la oboseală. Începeam să mă plictisesc așteptându-l pe Tom, impresarul meu. Mi-a spus să vin urgent și acum mă face să-l aștept. Aș fi vrut să fiu acasă făcând o baie fierbinte cu multă spumă și savurând un pahar de vin roșu.
         -Aici erai? Ușa se deschide și Tom intră zâmbitor.
         -Aici sunt de jumătate de oră!
       -Îmi pare rău că m-ai așteptat am avut o ședință urgentă. Tom s-a așezat pe fotoliul din spatele biroului și a început să mă fixeze cu privire.
         -Hai să nu o mai lungim, spune-mi pentru ce m-ai chemat?
         -Am vrut să te felicit pentru ultimul concert. A fost nemaipomenit! Fanii cresc cu miile și devii tot mai cunoscută.
         -Mda, asta știu. Nu mă pot duce până la colț că deja sunt paparazzi și nu mai zic că nu am mai fost la cafea în oraș de secole că mă asaltează lumea...
         -Faima vine la pachet cu lipsa vieții private. Știu că ai obosit și că tot acest haos te face să pălești. Așa că am o supriză pentru tine să te înveselesc.
      -Ce surpriză? Tom îmi întinde un plin în deschid și văd o rezervare în Gran Canaria, Spania.
         -Știu că îți place soarele, apa și locațiile exotice. Așa că te trimit într-o vacanță de 7 nopți. Este aleasă în urma căutărilor amănunțite pe lista de vacanțe Christian Tour. Vei fi numai tu, fără fani, fără paparazzi. Nu tu aglomerație, nu tu poluare. Acolo o să ai parte de liniște și te poți relaxa în voie, iar când te vei întoarce vei avea bateriile încărcate pentru turneul din iulie.
         Nu am avut nici un cuvânt de spus așa că mi-am făcut rapid bagajul și peste câteva zile am zburat spre o destinație necunoscută. În avion mă gândeam cât de mult mi-am dorit să fac o astfel de escapadă, iar acum că se întâmplă nu-mi vine să cred. Au trecut ani buni de când nu am mai fost într-o vacanță.
         Hotelul pur și simplu era fantastic. Hotel Lopesan Costa Meloneras dispune de o grădină tropicală, de piscine încălzite în stil lagună, cazino și centru spa.
         Gândul îmi era la o cină copioasă savurată pe terasa restaurantului și după îmi plănuiam să mă relaxez la spa, când în jurul meu se adună un grup numeros de persoane. Toți aveau foi și pixuri cerându-mi autograf. Încercam să zâmbesc și să-mi pară rău că nu am acceptat să vină și gărzile de corp. Se pare că Tom s-a înșelat că nu voi fi asaltată de fani. Acum toată vacanța mea s-a năruit. Cred că voi sta închisă în camera de hotel și voi dormi toată ziua.
         După ce am terminat de dat autografe și de făcut poze m-am dus direct în camera de hotel și m-am trântit în pat. Îmi e dor să am timp numai pentru mine. Îmi e dor să fac orice vreau fără să mă gândesc că apar într-o ipostază neplăcută.
         A doua zi mi-am comandat mâncarea în cameră și am zis că turbez când l-am văzut pe ospătar că încerca să-mi facă poze când nu eram atentă. Primise 20 € de la niște jurnaliști, iar eu i-am dat dublu cu propunerea să îmi aducă numai el mâncarea și să nu încerce să-mi mai facă poze sau să dea vreo informație despre mine.
         Primele trei zile le-am petrecut în cameră. Mâncam, mă uitam la TV și dormeam. Cam așa îmi petreceam vacanța până când am coborât să iau masa la restaurant. Voiam să servesc prânzul în bătaia soarelui. Voiam să admir priveliștea și să ascult valurile. Am cerut o masă mai ferită de privirea lumii și astfel m-am bucurat de mâncare. Ce mi-a atras privirea era un pliant a unui coafor deschis în apropiere, iar atunci mi-a venit o super idee.
         Mai aveam câteva zile de relaxare, așa că trebuie să fac ceva dacă vreau să am o vacanță liniștită. M-am dus în cameră. M-am îmbrăcat simplu. Mi-am pus o pereche de ochelari și o pălărie mare de paie. Arătam ca orice persoană comună ce merge la plajă. Am luat-o prins spatele hotelului și mi-am continuat drumul spre coafor.
         Eram fericită că la coafor nu m-a recunoscut nimeni, iar astfel planul meu nu a fost dat în vileag. Părul meu lung și blond nu mai exista, acum aveam o tunsoare bob și eram brunetă. Nici eu nu mi-am recunoscut imaginea din oglindă. Nu mă interesa că Tom o să mă urască pentru acest look și că nu l-am anunțat, dar uneori trebuie să ne asumăm riscurile dacă vrem să ne îndeplinim visele, iar eu vreau să mă bucur de acest sejur.
         M-am făcut curaj și am traversat printre fani. Nimeni nu m-a recunoscut. Eram atât de fericită încât mi-am luat o bere de la bar și m-am dus pe plajă.  La apus am mers la Farul Maspalomas și m-am bucurat de priveliștea splendidă. În sfârșit simțeam libertatea.
         Cine ar fi crezut că în câteva zile poți face atâtea lucruri? Am învățat să fac scufundări, ba chiar m-am plimbat călare pe plajă. Punctul culminat e că mi-am făcut curaj și am mers la plaja de nudiști, iar tot acolo am aflat că seara se dă o petrecere pe un iaht. Așa că am savurat câteva cocktailuri în amurgul serii cunoscând oameni noi. Mă simțeam atât de bine și simțeam cum radiez de fericire.
         A fost o experiență de neuitat și am trăit aceste zile din plin, chiar dacă a fost un șoc pentru toată lumea noul meu look, în câteva luni totul a devenit la normal. Însă eu eram altfel. Descoperisem acea liniște sufletească și acea pace interioară. Înțelegeam că îmi place ce fac și pot face asta și pot avea și o viață personală. Mi-am făcut o colecție de peruci și haine ce în mod normal nu le-aș purta. Iar acum pot să ies oricând și oriunde fără să mai fiu urmărită.

Articol scris pentru Spring SuberBlog 2018- Proba 14. În vacanță incognito cu Christian Tour